2014. május 22., csütörtök

Ajándékot kaptam (Csokoládé-gyümölcs)

Mrs.Same játékán Csilla lett a párom, egy korábbi bejegyzésben már mutattam, hogy miket küldtem neki, most pedig megmutatom, én milyen szépségeket, finomságokat kaptam:





Kaptam egy nagyon szép levendula párnát, ami szárított levendulával van töltve és isteni az illata (szívemnek oly kedves, mert imádom a lila színt, Csilla blogján láttam hasonlót, elkészítette nekem)
Köszönöm szépen!

Ami még a csomagban volt, egy kosárral teli gyümölcs, ami mindig fogyasztható, sosem romlik meg, a kedvenc gyümölcseim vannak benne és a lakás dísze is, már az étkezőasztalon díszeleg...

Finom csokikat is tartalmazott a csomag és egy számomra ismeretlen ízvilágú üvegcsét, melynek a tartalma citromos tök-zselé, még soha nem kóstoltam ilyet, de azóta kibontottam az üveget és mondhatom nagyon finom.
Időközben megkaptam a receptjét is, én is ki fogom próbálni!

Itt is köszönöm szépen Csilla ezeket a szépségeket és finomságokat, igazi meglepetés volt és egyben szülinapi ajándék is!

Melindának pedig köszönöm, hogy elindította a játékot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése